Çalışanları ilgilendiren önemli karar Resmi Gazete'de yayımlandı. Karara göre işyerleri kendi bünyelerinde çalışanlarına yemek veriyorsa günlük yemek ücreti 34 liradan 51 liraya yükseltildi. Böylece yüzde 79.41 oranında artış gerçekleşmiş oldu.Haftanın 6 günü çalışan bir işçiye ayda asgari olarak 1224 lira yemek parası verilmesi gerekiyor.Bununla birlikte yol ücretlerinde de gelişme oldu. Başka bir deyişle, ulaşımı işyeri servisle karşılamıyorsa günlük 17 lira çalışanına yol ücreti vermesi gerekiyordu. Bu ücret ise yeni düzenlemeyle 25,5 liraya çıkarıldı.Yol ücretinde de yüzde 50 artış yapıldı.Haftanın 6 günü çalışan bir işçiye ayda asgari olarak 612 lira yol parası verilmesi gerekiyor.Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati sosyal medya hesabından konuyla ilgili açıklamalarda bulunarak, hükümetin çalışanları desteklemeye devam ettiğini ve yeni uygulamnın 1 Temmuz itibarıyla yürürlüğe gireceğini belirtti.
Ekonomi
Yayınlanma: 08 Temmuz 2022 - 10:18
Çalışanlara Yol ve Yemek Yardımı Arttı
Şirketler kendi bünyelerinde yemek ve ulaşım hizmeti vermiyorsa çalışanlara verilecek tutarlar güncellendi. Sosyal medya hesabından konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati, yeni düzenlemelerle de çalışanlara katkı sağlamaya devam ettiklerini ifade etti.
Ekonomi
08 Temmuz 2022 - 10:18








